Ahad, 14 Oktober 2018

Adakah anda gagal dalam perniagaan internet?

Kini anda tiada lagi alasan untuk memulakan perniagaan internet anda sendiri. Jangan hanya mengunakan internet hanya sekadar untuk mencari maklumat atau berchatting. Jadikan internet di rumah anda sebagai sumber pendapatan tambahan untuk anda!


Jika anda bersungguh dalam membangunkan perniagaan internet anda sendiri dan berminat untuk memajukan diri lebih jauh lagi, anda wajar melaburkan beberapa minit untuk membaca maklumat penting yang ingin saya kongsikan bersama anda.

Pada awal tahun 2000, Malaysia digemparkan dengan kelahiran Jutawan Internet paling muda iaitu Irfan Khairi. Namun bukan pencapaian itu yang ingin saya tekankan tetapi keazaman Irfan Khairi untuk menguasai perniagaan internet dalam tempoh 3 tahun sahaja.

Ramai yang sudah mula menjejak kan kaki dalam perniagaan internet dan tidak kurang juga yang masih was-was sama ada produk perniagaan mereka mampu dipasarkan melalui internet. Perasaan was-was ini amatlah merugikan kerana tahkala anda memikirkannya, pesaing perniagaan anda telahpun mula membuat ribuan jualan melalui pemasaran internet. Ketika itu, anda mula membina alasan produk anda sudah tepu di pasaran.

KINI..ANDA PERLU BERHENTI DARI MEMBERI ALASAN DAN AMBIL TINDAKAN

Saya percaya hanya mereka yang segera mengambil tindakan sahaja yang boleh berjaya dalam perniagaan internet. Anda juga boleh melakukannya kerana potensi di dalam diri anda sekarang perlu di beri peluang untuk menonjol dalam perniagaan internet. Jadi, bertindaklah sekarang dan dapatkan produk 101 Idea Perniagaan Internet sebagai “blueprint” perniagaan anda.






Tiada ulasan: