Rabu, 21 November 2018

FOKUS Dan KONSISTEN



FOKUS dan KONSISTEN adalah dua faktor utama penentu kejayaan sesuatu bisnes.

Ramai orang faham perkara ini tetapi tidak mampu untuk konsisten. Fokus sekejap sahaja lepas tu dah tak konsisten. Kenapa ini berlaku???

Salah satu sebabnya adalah kerana anda mempunyai pelbagai komitmen lain dan ini menyebabkan sukar untuk fokus apatah lagi untuk konsisten!





" Matlamat utama panduan ini dihasilkan adalah untuk menunjukkan kaedah yg betul bagaimana anda boleh AUTOMASI BISNES di Internet tanpa perlu keluarkan kos yang tinggi, bebas masa, boleh diuruskan hanya dari rumah dan semestinya dapat gandakan keuntungan! Saya tidak hanya mengajar cara untuk automasi sahaja, sebaliknya saya juga tunjukkan cara membina perniagaan online yang sebenar! "

Semoga dengan terhasilnya panduan digital ini dapat membantu lebih ramai usahawan dalam bisnes Internet. InsyaAllah

Ahad, 18 November 2018

Rahsia Sebenar Yakjuj Dan Makjuj





Yakjuj dan Makjuj disalah erti oleh orang ramai. Ramai yang menyangka ia seperti satu makhluk yang berkaki,mata seperti haiwan. Yakjuj dan Makjuj jika diikutkan ialah seperti satu aliran api lava yang dasyat yang memusnahkan bumi. Nak tahu lebih lanjut?






Jumaat, 16 November 2018

ELAKKAN BELI 10 KERETA INI!

Ada ke kengkawan yang sedang survey nak beli kereta baru atau terpakai? 

Nak tahu tak pasal 10 model kereta yang sering bermasalah dan selalu sangat masuk bengkel!

Dah tu pulak.. sekali masuk bengkel bukan main ratus-ratus.. tapi cecah ribu-ribu sekali masuk!

Kalau terbeli 10 model kereta ni.. memang boleh jadi pokai lah jawabnya!



DVD Celik Tajwid




BOLEH KE BACA ALQURAN BERTAJWID TANPA HAFAL 
NAMA-NAMA HUKUM TAJWID?

Sila layari link di bawah untuk maklumat lanjut




Koleksi Miss Quroong








Panduan Buat Maruku

Bagi masyarakat India, ia dikenali sebagai Murukku.Ia merupakan makanan tradisi Masyarakat India yang wajib ada ketika perayaan mereka. Kebanyakan masyarakat lain memanggilnya maruku. Namun, apa sahaja panggilannya ia digemari oleh pelbagai masyarakat di Malaysia tidak kira semasa perayaan mahupun ketika santai di rumah.


Dengan kreativiti rakyat Malaysia, pelbagai variasi murukku dihasilkan dengan tidak lagi mengikut resepi tradisi. Ia lebih sedap dan lebih disukai oleh ramai orang kerana pelbagai rempah ditambah.





Selasa, 13 November 2018

Ada Masalah Hutang?

Anda ada masalah dibelenggu hutang, atau kenal sesiapa yang ada masalah itu?

Semua orang tak suka berhutang kan?

Tapi malangnya zaman sekarang ni payah nak mengelak dari berhutang..terutama jika beli benda mahal seperti motosikal, kereta, rumah dan sebagainya... 

Tapi tau tak yang semua hutang-hutang ini boleh dilangsaikan dalam tempoh yang lebih singkat tanpa perlu bekerja keras mencari pendapatan tambahan jika tahu caranya. 




Isnin, 12 November 2018

Koleksi Jubah Modesty





Koleksi Baju Kurung Rossa







Cepat! Stok diatas mungkin yang TERAKHIR!



Dilema Seorang Rasis




Kok Hoay bertemu buku dengan ruas apabila sikap dan pendirian prejudis rasisnya dicabar oleh Marzuki. Selain daripada bergelut dengan Marzuki, secara fizikal dan mental, dia juga bergelut dengan dirinya sendiri apabila dia berhadapan dengan cabaran demi cabaran terhadap apa yang dia mempercayai sebagai realiti.

Akhirnya realiti yang ada pada dirinya dibuktikan sebagai realiti yang bukan realiti. Justeru dia tunduk kepada proses transformasi diri dan pasrah kepada apa yang akan diterimanya di hari muka.



Sukar Mencari Idea Untuk Ayat Copywriting?



Serius dan jujur saya katakan inilah satu-satunya kamus copywriting yang ada dan terbaik pernah dihasilkan setakat ini! 



Kamus yang wajib dimiliki oleh sesiapa yang menceburi bidang perniagaan terutamannya perniagaan online! 

Ok. Dalam post kali ni, saya ingin kongsikan dengan anda, 4 ayat power yang anda boleh gunakan di dalam bisnes anda.

[PERTAMA] - "Fikirkan tentang …."
  • bagaimana rasanya, apabila badan anda menjadi ringan.
  • pandangan suami anda, apabila melihat kulit anda menjadi gebu gebas
[KEDUA] - Mahukah anda menjadi … dalam masa … minggu sahaja ?

Contoh :-
  • Mahukah anda menjadi lebih fasih berbahasa Mandarin dalam masa 3 minggu sahaja?
  • Mahukah anda menjadi lebih kaya dalam masa 4 minggu sahaja?
[KETIGA] - Kalau anda mahu … anda mesti … 

Contoh :-
  • Kalau anda mahu menjadi jutawan anda mesti takkan abaikan teknik ini.
  • Kalau anda mahu kulit anda jadi lebih gebu, anda mesti hendak tahu petua turun temurun ini.
[KEEMPAT] - Jom … cara bijak ! 

Contoh :-
  • Jom berdiet dengan cara bijak !
  • Jom pandai mengaji dengan cara bijak !
Best tak ?

Saya harap, 4 ayat copywriting ini, dapat membantu anda untuk meningkatkan jualan produk anda. Buat pengetahuan anda, 4 ayat copywriting ini, dipetik daripada Kamus Copywriting. Dalam Kamus Copywriting, terdapat lebih 1500 Frasa Copywriting, yang anda boleh gunakan, pada bila-bila masa, keadaan dan waktu, untuk meningkatkan jualan.

Tiada lagi masalah :-
  • Tiada idea
  • Hilang kata-kata
  • Ayat sama je
  • Bosan tak menarik
Dengan Kamus Copywriting :-
  • Anda akan dapat banyak idea
  • Lebih 1500 frasa marketing
  • Boleh pelbagaikan ayat marketing
  • Pelanggan tak bosan
Kamus copywriting, dapat membantu meningkatkan jualan anda !
  • Tanpa pecah kepala
  • Tanpa bayar upah mahal kepada penulis iklan
  • Tanpa masalah




Ahad, 11 November 2018

Persiapan Lengkap Temuduga



Ini adalah tiket untuk gagal dalam temuduga. Tiada sesiapa yang akan dapat bekerjasama dengan anda. Segala potensi, bakat dan kelebihan diri anda akan terbiar begitu sahaja.

Sungguh pun begitu, sikap negatif masih boleh diubati dengan :
  • Melatih diri menjawab soalan sendiri sehingga yakin.
  • Menyemak resume untuk menghargai pencapaian, kebolehan dan pengalaman anda.
  • Senaman ringan seperti menarik nafas sedalam-dalamnya.
  • Berdoa untuk ditenangkan hati dan fikiran

Panduan yang lebih khusus untuk persediaan temuduga anda





Ahad, 4 November 2018

Panduan Solat Sempurna Dan Khusyuk

Di dalam 13 rukun solat, terdapat 3 kategori rukun. Rukun fi'li (pergerakan), rukun qouli (bacaan) dan juga rukun qalbi (hati). Untuk mendapatkan solat yang khusyuk, ketiga-tiga elemen solat ini perlu dilakukan dengan betul dan sebetul-betulnya.



Bacaannya perlu tepat dan diselami maksudnya, perbuatannya juga perlu selaras seperti mana yang ditunjukkan oleh Nabi Muhammad S.A.W. Kesedaran, kehadiran dan tumpuan sepenuh hati ketika solat, akan menjadikan setiap solat yang dikerjakan penuh bermakna dan berbekas nikmatnya di dalam diri.

Jika semuanya itu dapat dilakukan dengan sempurna, insyallah, pasti amalan solat kita diterima Allah dan benteng diri terhadap godaan nafsu dan syaitan untuk melakukan perkara-perkara keji dan mungkar, dapat diperkukuhkan.

Mahu Ebook & Rakaman Video Ini?

Ebook dan rakaman ini adalah di dalam bentuk digital. Jadi, anda boleh download ia terus ke dalam komputer, tab atau handphone anda dan terus membaca dan menontonnya.





Simple ... Tapi Berkesan



TEKNIK BUAT JUALAN RM1000 - RM2000 SEHARI DENGAN FACEBOOK ADS RM15!



Seramai 1400 orang usahawan telah berjaya meningkatkan jualan selepas belajar dan amalkan Teknik Lamborghini pada tahun 2016!.



APA YANG ANDA AKAN BELAJAR?

  • Video 1 >> Intro & Fasa Jualan (rahsia untuk meningkatkan jualan).
  • Video 2 >> Customer Avatar (cara kenal bakal pelanggan).
  • Video 3 >> Like Marketing (cara kumpul pelanggan setia).
  • Video 4 >> Cara Tulis Ayat Iklan Yang Akan Memukau Prospek Membeli Produk Atau Servis Anda.
  • Video 5 >> Cara Setting Iklan Facebook Ads RM15 Sehari Tetapi Dapat Sale Berlipat Kali Ganda.
  • Video 6 >> Cara Close Sale Yang Menyebabkan Pelanggan Tiada Pilihan Lain Kecuali Beli Sahaja.

.
Jika berminat boleh dapatkan di SINI






Koleksi Baju Kurung Scallop







Cepat! Stok diatas mungkin yang TERAKHIR!





NOTA PARENTING OHSEM




RM1k Sebulan Dengan Menulis








ANDA MINAT MENULIS? 


Usah Lagi Sia-siakan Hasil Penulisan Anda!
Tahukah Anda? 
Anda boleh menjana pendapatan sampingan sehingga empat angka sebulan dengan hanya menulis?







Susahnya nak tembus SPA



Ramai yang memohon kerja kerajaan melalui SPA berakhir dengan kemurungan. Apa yang lebih menarik, ramai yang menyatakan mereka dah penat usaha, tak kurang juga ada yang putus asa.


Ya...kerana percubaan berkali-kali ke temuduga tak berhasil. Usah bersedih, usah murung lagi, usah tuding jari kepada pihak lain. Setiap yang usaha pasti berjaya.

Jika ada rasa sukar nak tembusi kerja kerajaan melalui pintu SPA, itu maknanya hidup minta anda masuk melalui pintu lain. Pintu yang kurang digunakan. Jika ramai orang, pintunya satu..sudah pasti sesak.

Anda harus bertindak bijak. Cari pintu yang kurang orang guna. Kebarangkalian anda berjaya tinggi kerana persaingan menurun. Bukan anda mengelak persaingan, tapi anda bijak mengatur perjalanan.

Pintu lain anda di sini : --> Senarai Agensi Kerajaan








Koleksi Baju Kurung Victoria











Cepat! Stok diatas mungkin yang TERAKHIR!


365 TIP DIDIK ANAK GAYA NABI




Sabtu, 3 November 2018

7 FORMULA INDIVIDU CEMERLANG




Kerja Sekali Pendapatan Berkali-Kali

Produk digital merupakan produk alam maya yang dihasilkan dengan menggunakan perisian atau aplikasi komputer. Contoh produk digital yang popular di Malaysia ialah ecard, ebook, video tutorial, muzik, bahan grafik dan sebagainya.


Tahukah anda ... dengan produk digital ... anda tidak perlu
  • Keluarkan bajet yang tinggi
  • Simpan produk
  • Bungkus produk
  • Hantar produk 
  • Melakukan semakan sama ada produk sudah sampai atau belum
  • Upah pekerja
  • ain-lain perkara yang menyusahkan

Kos nak hasilkan sangat rendah... modal hanya idea & masa.. ada bajet boleh la guna domain & hosting.. tu pun modal x sampai 200... 





AWAS! Panduan Ini Bukan Untuk Semua Orang

Sekiranya anda mempunyai ciri-ciri berikut, maka panduan ini bukan untuk anda:
  • Malas membaca, jika malas membaca bagaimana anda nak mahir?
  • Tidak mahu bertindak 
  • Tidak suka trial & error, (setiap kejayaan pasti akan ada halangan)
  • Suka memberi pelbagai alasan untuk tidak keluar dari zon selesa
  • Mahu duit cepat tanpa usaha
  • Belum buat apa-apa lagi dah putus asa
  • Suka mencari kesalahan orang lain
  • Sentiasa berfikiran negatif

Rabu, 31 Oktober 2018

FAHAMI BACAAN DALAM SOLATMU




Tak tahu nak cari kerja kat mana



Jangan berputus asa dengan kerja kerajaan. Cuma dalam keadaan sekarang, anda perlu fokus mencari kerjaya alternatif. Cari saluran kerjaya baru. Sebenarnya banyak peluang pekerjaan di Sektor Sawasta yang tak berapa dihiraukan oleh graduan. 


Kerjaya swasta data terkini menunjukkan angka yang jauh lebih besar. Peluang kerja kerajaan mungkin tertutup untuk anda buat masa ini (sementara) tetapi peluang kerjaya swasta semakin terbuka luas.

Kelebihan Kerja Swasta
  • Gaji yang fleksibel. Anda cadangkan gaji anda!
  • Caruman KWSP
  • Polisi Takaful. Kebanyakan syarikat menyediakan polisi ini
  • Kerja lebih berdisiplin. Syarikat swasta orientasi keuntungan lebih utama dan untuk mencapai objektif kewangan ini, gerak kerja anda akan disusun dan akan akan menjadi luar biasa!
  • Bonus tahunan. Ada syarikat yang menyediakan bonus tahunan. Ada juga syarikat yang memberikan bonus besar jika keuntungan tahunan mencapai sasaran
  • Faedah cuti. Anda akan mempunyai cuti tahunan kerana ianya telah disyaratkan oleh jabatan buruh
  • Anda tidak terikat. Kebiasaanya anda akan diberikan tempoh percubaan selama 6 bulan yang anda boleh berhenti tanpa syarat. Jika anda dah mula kerja 2 bulan dan dapati ianya tidak serasi, anda boleh terus berhenti dan cari kerja lain. Kalau kerja kerajaan….jangan harap!



Ini adalah satu-satunya rujukan yang disediakan untuk bantu tembus masuk kerjaya swasta dan ianya dirangka khusus untuk anda dan kerjaya anda.





Rahsia Mudahnya Profit




Koleksi Kurung Tun Teja Lace








200 TIP MEMIMPIN GAYA RASULULLAH