Rabu, 28 Februari 2018

Anda Perlukan Strategi NINJA SPYPROFIT ?


Promot produk dah pakai macam-macam teknik,( teknik beruang ada, teknik kupu-kupu ada, teknik buah tembikai ada, teknik kungfu buaya pun ada), tapi tak laku-laku jugak.

Jangan risau!

Anda tak bersalah dalam hal ni, sebab yang perlu dipersalahkan adalah Produk itu sendiri..
.
Kenapa?

  • Produk tu bersalah sebab dia tak hot!
  • Produk tu bersalah sebab dia takde tarikan.
  • Produk tu bersalah sebab tak cermin muka dia dulu sebelum ia dah jadi produk.
Sehebat mana pun anda buat promosi atau buat iklan, tapi kalau produk tu tak hot & tiada permintaan, akhirnya iklan anda tetap jugak akan tenggelam ke laut bersama dengan ikan jaws!




Catat Ulasan