Jumaat, 1 Jun 2018

Website Builder Untuk Usahawan Online


Ia adalah sebuah platform yang sangat-sangat membantu usahawan online seperti anda pada masa sekarang.

Tapi sebelum tu, biar saya terangkan sikit apa kaitannya.

Untuk pengetahuan anda, bila anda buat bisnes melalui online, tak kisah la anda buat bisnes apa, Website adalah satu medium yang boleh dikatakan WAJIB ada bagi setiap usahawan.

Untuk kekal maintain dalam dunia bisnes online, anda perlukan sekurang-kurangnya 1 website untuk bisnes anda jalankan.

Tapi tu lah, nak buat website ni bukan kerja mudah. Nak kena beli domain la, langgan hosting la, nak kena belajar benda teknikal tahap tinggi la dan macam-macam lagi lah.

Semua tu anda nak kena bayar secara bulanan, tak pun tahunan. Nak upah orang buat website bisnes anda?

Kalau nak website yang cun dan lengkap, anda kena sediakan at least RM1000 hingga RM5000 untuk sebuah website kalau nak upah orang lain buat kan.

Ada jugak orang amik upah RM10,000 ke atas untuk satu siapkan 1 website tau. Jangan terkejut pulak..ni kisah benar ni tau.

Pheww.. belum start buat bisnes lagi, dah pun berhabis duit riban-riban untuk buat website sahaja. Modal untuk marketing dah berhabis kat bayar upah orang lain buat website :(

Sedeyyy.. :(

Tapi, kalau lah saya kata ada satu solusi yang buatkan anda tak perlu hadap semua masalah saya sebutkan tadi, anda berminat nak tau?




WebWave bukan sekadar software Website builder biasa-biasa..…tapi ia dilengkapi dengan fungsi-fungsi utama yang diperlukan untuk anda mempunyai sebuah website bisnes yang mantap.

Tiada ulasan: