Sabtu, 8 September 2018

Panduan Part Time Shopee

Okey ... sebenarnya dalam banyak-banyak bisnes part time, bisnes di Shopee ni antara bisnes yang sangat-sangat MENARIK dan SENANG untuk dilakukan. Lebih-lebih lagi untuk orang yang masih lagi makan gaji macam saya ni.

Saya sedar, dalam keadaan ekonomi sekarang ni, kita tidak boleh cepat nak merasa 'selesa' dengan kehidupan kita sekarang ni. Lagi-lagi kalau kita makan gaji. Macam saya sendiri, walaupun saya ada gaji yang 'cukup', saya tidak pernah berhenti untuk mencari pendapatan tambahan untuk memberikan kehidupan yang lebih baik untuk keluarga saya.

Siapa yang SESUAI untuk memiliki ebook ini?
  • Anda yang tengah kerja makan gaji dan nak cari pendapatan tambahan.
  • Anda yang dah ada bisnes sendiri, tapi nak cuba berbisnes di Shopee juga.
  • Suri rumah sepenuh masa yang hanya tinggal di rumah je tiap-tiap hari.
  • Anda yang tengah mencari bisnes yang paling senang untuk bermula
  • Anda yang dah pernah buat bisnes di Shopee tapi produk tak terjual laju lagi.

NEWBIE / BEGINNER PUN BOLEH! Bahasa yang digunakan senang faham dan tidak perlu kemahiran teknikal pun.




Tiada ulasan: