Khamis, 10 Mei 2018

Bisnes anda kelaut???



Bukan sebab tak pandai buat bisnes tapi sebab otak dah tepu..

Tepu sebab banyak pergi seminar.
Orang pergi seminar kewangan awak pun nak pergi seminar kewangan.
Orang pergi seminar strategi marketing awak pun nak pergi sama.


Sudahnya minggu pertama sahaja semangat..
Hari-hari yang lain??ke lauttt....

Duit dah banyak perabih!!!
Tapi bisnes masih tak jugak jalan-jalan lagi...

Pasaipa pa...(tepuk dahi)

Menung sekejap...

Segala datuk seminar,kelas bengkel pemasaran sana sini semua aku dah pergi..TAPI BISNES MASIH LAGI KE LAUT?

MASIH SUSAH BERKEMBANG?

Anda mungkin dah banyak ilmu tentang pemasaran

TAPI SAYANG...bila konsep asal bisnes tu anda masih TAK KUAT!TAK KUKUH!
Maka apa sahaja yang anda buat semua tak kan menjadi..

Yes!!!trust me..

Jadi nak tak kalau saya share bagaimana anda boleh KUATKAN LAGI TIANG DAN TAPAK BISNES ANDA?





Catat Ulasan