Ahad, 26 Ogos 2018

Bangunkan Legasi Bisnes Anda Melalui Dropship E-Commerce



Bila tengok orang lain buat dropship e-commerce dan dapat jana banyak duit, kita pun nak buat jugak. Orang buat dengan ilmu serta strategi yang betul tapi kita ikut-ikut je. Mana boleh nak berjaya macam tu.

Hakikatnya, dahlah kita ilmu tak cukup, strategi pun tak betul lepas tu bila kurang berjaya kita kecewa dan mulalah cakap… “Pembohong bisnes dropship ni. Tak boleh kaya pun…”. Esok lusa pergi buat bisnes lain pulak...

Takpe! Saya faham, ia bukan 100% salah anda pun sebab saya sendiri tu pun ada tabiat negatif macam tu jugak sebelum ni. Itu adalah lumrah manusia terutamanya bagi mereka yang baru nak berjinak-jinak dengan bisnes. Ia lebih kurang dipanggil sebagai "Shiny Object Syndrom".







SHOPIEVO 2.0 merupakan 'adik' kepada SHOPIEVO 1.0 yang dilancarkan setahun yang lepas. Apa Yang Akan Anda Dapat Belajar Dalam Shopievo 2.0 ?

Objektif kedua-dua panduan ini sebenarnya sama sahaja iaitu merupakan panduan lengkap tutorial video dari A hingga Z berkenaan dengan "The Art of Dropshiping eCommerce", iaitu dalam bahasa mudahnya, "Seni Bisnes Dropship eCommerce".

Cuma yang buatkan antara kedua-dua panduan ini berbeza adalah MISI ataupun MATLAMAT!

Jika misi utama Shopievo 1.0 adalah untuk dedahkan bisnes dropship eCommerce bagi pasaran antarabangsa, tapi lain pulak untuk Shopievo 2.0. 

Matlamat utama Shopievo 2.0 adalah untuk membantu usahawan dropship atau pemilik produk fizikal di Malaysia seperti anda menjalankan bisnes online dengan menggunakan store e-Commerce di dalam pasaran tempatan!

Yang lagi ‘BEST’ nya tentang ilmu yang ada dalam Shopievo 2.0 ini, video tutorial yang ditunjukkan adalah dalam bentuk ‘real live case study’ dari mula hingga kepada buat jualan.

Pelajar akan dapat lihat sendiri dengan mata kasar pada setiap langkah yang dilakukan team Shopievo secara langsung melalui store ecommerce eksperimen kami, setiap hari dalam tempoh 2 bulan!

Ia seperti seorang guru sedang ‘memimpin’ tangan anda untuk ditunjukkan secara terperinci melalui video tutorial yang disediakan supaya anda juga boleh berjaya buat jualan seperti ini tiap-tiap hari dalam market Malaysia!


Tiada ulasan: