Sabtu, 27 Oktober 2018

Kalau lah software ni wujud dari dulu lagi kan best...



Sekarang ni zaman video. Kalau anda jual produk online, cara promosi pakai video sangat penting dan berkesan sekarang ni...

Nak jenama produk anda ke depan berbanding pesaing anda?

Nak biar customer anda selalu ingat produk anda ?

Nak kurangkan kos Facebook ads anda ?

Caranya adalah dengan BUAT VIDEO PRODUK anda. Bila anda buat video bagi setiap produk yang anda jual , anda sudah pun selangkah ke hadapan berbanding pesaing anda...Sebab tak ramai usahawan kita sekarang ni yang tau buat video.

Dengan video-video tu, anda bukan sahaja boleh promot kat Facebook, tapi kat Instagram ngan Youtube pun boleh.

Lagi banyak channel anda terjah, lagi ramai prospek yang dapat tengok video produk anda. Cuma, bila sebut pasal kena buat video ni, usahawan kita jadi takut...Takut sebab apa ?

Takut sebab, ramai usahawan kita tak reti nak buat video produk... termasuk saya sendiri.

Setakat buat video cikai pakai phone tu boleh la buat...haha. Tapi dengan bantuan software-software video yang ada sekarang ni, saya dari orang yang tak tau pape cara nak buat video produk, dah pun berjaya buat banyak video yang cun melecun untuk produk-produk saya.

Ya, saya dah tak perlu upah orang mahal-mahal buatkan video sebab saya sendiri dah boleh buat 1 video produk dalam tempoh tak sampai 7 minit !

Bukan video biasa-biasa tau.. Yang bestnya, kalau anda tak pernah ada pengalaman atau skill buat video pun, selamba je boleh buat video produk anda sendiri nanti.. ... nampak macam orang dah pro buat video..

Serius !

Ada 2 software yang saya nak rekemenkan anda hari ini, anda boleh pilih salah satu atau kedua-duanya sekali. Klik kat bawah ni.

Software Vidsy - sesuai kalau anda jual produk fizikal, digital, dan servis.

Software Vidsy Pro - sesuai kalau anda jual produk fizikal, digital & servis yang mempunyai website seperti e-commerce, blog dan lain-lain.









Tiada ulasan: