Ahad, 14 Oktober 2018

Bagaimana Untuk Menulis, Menerbit Dan Menjual Ebook Yang Menguntungkan Dalam Masa 7 Hari!"

Dengan Rahsia Penulis Ebook anda akan diajar langkah demi langkah dalam menghasilkan ebook yang mendapat sambutan di Internet. Ia pasti dapat membantu anda mendapatkan pendapatan tambahan untuk anda dan keluarga anda!


Banyak kelebihan ebook berbanding buku yang dijual dikedai. Malah ebook juga kini diiktiraf sebagai salah satu sumber ilmu yang setaraf dengan buku biasa. Paling penting ialah anda tidak akan kehabisan stok kerana ia dalam format digital dan boleh disalin bila bila masa.

Kelebihan eBook berbanding Buku biasa
  • Kos Yang Rendah : Anda boleh membuatnya secara percuma dengan kemahiran dan kelebihan anda. Anda juga tidak perlu pos!
  • Risiko Yang Rendah : Anda tidak mungkin akan rugi kerana ebook anda tidak perlu dicetak.
  • Pasaran Sangat Besar: Anda boleh menjual ebook anda ke seluruh dunia. Dunia internet tiada sempadan.Kenapa perlu hadkan di Malaysia sahaja!
  • Boleh Diautomasi: Percaya atau tidak, anda boleh menjalankan perniagaan ebook secara autopilot.Anda boleh dapat duit ketika anda tidur!
  • Kos Pemasaran yang Murah: Anda boleh memasarkan ebook anda secara percuma. Terdapat banyak kaedah pemasaran yang tidak mengunakan sebarang kos.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut dan berkenaan dengan maklumat pembelian, sila layari penulisebook.com






Tiada ulasan: