Khamis, 20 September 2018

Platform Belajar Pemasaran online

Bantumula merupakan satu platform pembelajaran secara online. Dimana dalam platform ni, bakal dihimpunkan ilmu-ilmu asas pemasaran digital yang mana berdasarkan pengalaman owner laman web tersebut dan beberapa rakan team lain yang terlibat dalam industri ini.


So, dalam platform ni, anda bakal belajar banyak perkara asas tentang setiap satu channel atau platform marketing, dan bukan sekadar dengar teori..

So, tugas anda, anda follow je, buat dulu,ambil masa beberapa minggu, tengok adakah berkesan atau sesuai dengan produk anda, lepas tu, terpulanglah anda pergi ke mana-mana program advance yang ada diluar sana untuk upgrade anda punya ilmu dan bisnes..

Amacam?

Okay tak?

Apa yg bakal disampaikan dalam platform ni nanti kebanyakkan berkaitan dengan benda-benda asas.. TAPI..walaupun asas, insyaAllah, ada follow dan buat, InsyaAllah dapat hasil dan result.. itu matlamat kami..

Kenapa asas sahaja?

Sebab matlamat asal kami, kami nak anda semua kuatkan asas dulu, try dulu satu satu benda, lepas tu terpulanglah pada anda nak pergi menuntut ilmu dengan sifu-sifu mana..

Anda explore lah dulu semua benda secara asas.. TRY APPLY ke bisnes sendiri.. tgk ada result ke tak? kalau ada, YES.. mungkin tiba masa nya untuk anda tambah ilmu mendalam pasal pemasaran tu secara khusus.. pergi lah cari sifu-sifu pakar di luar sana..

So anda dah tak rugi dan buang banyak duit dari terpergi dan terbeli banyak benda-benda advance..

Dah sedia untuk sertai Bantumula?




Tiada ulasan: