Sabtu, 18 Ogos 2018

Perlu Ke Agen Dropship Mempunyai Web Ecommerce?

Jika nak berbisnes untuk jangkamasa yang lama, dan anda ada impian untuk upgrade diri.. bagus kalau anda miliki laman web ecommerce ni..

Antara lima kelebihannya adalah:

  1. Capaian bisnes lebih luas. Bisnes anda boleh sampai ke mana saja di pelusuk Malaysia atau dunia selagi ada talian internet.
  2. Jimatkan kos operasi dan HR. Kos operasi lebih menjimatkan jika nak dibanding dengan kedai offline. Anda juga boleh kurangkan dependensi staf kerana fungsi automasi web ecommerce.
  3. Online Presence. Ini juga menunjukkan anda berada di merata-rata lokasi online. Autoriti dan mungkin juga branding anda akan lebih pantas dibina.
  4. Pintu sentiasa terbuka. Prospek/pelanggan anda boleh akses ke kedai anda pada bila-bila masa dan di mana sahaja walaupun pada jam 2 pagi. Ini baru namanya sambil tido pun duit masuk!
  5. Boleh guna pelbagai taktik. Anda boleh gunakan pelbagai taktik & strategi untuk gandakan jualan seperti upsell, cross-sell dan sebagainya.


Baru-baru ini sahabat saya yang juga seorang sifu online ada perkenalkan satu panduan video step by step untuk membina web ecommerce ni. (ada lebih dari 35 video kesemuanya) Anda boleh lihat details tentang panduan tu di sini.



Tiada ulasan: