Ahad, 18 Februari 2018

Bagaimana cara buat iklan yang berkesan



Pernah tak anda cuba untuk promosi di Facebook tapi tiada orang respon? Dah belajar banyak teknik tapi pelawat sorang pun takde yang sangkut? 

Atau anda mungkin sudah berhabis banyak wang tetapi satu jualan pun tak berhasil?

Tak perlu salahkan diri sendiri.. semua orang melakukan kesilapan. Apa yang anda perlu lakukan sekarang ialah betulkan kesilapan anda, baiki kempen pemasaran anda.. Jika tidak anda akan terus berada dalam situasi yang sama berulang kali...Buat apa pun, pusing macam mana pun, anda akan berada kat "situ" sahaja..

Anda akan bertambah stress.. kemudian anda akan lebih cenderung untuk berputus asa dan buat perkara lain pula dan proses diatas akan berulang lagi & lagi.. 

Anda boleh baca banyak buku mengenai pemasaran, datang seminar perniagaan, hadir bermacam jenis kelas yang berharga ratusan ringgit. Mungkin juga join coaching berbayar yang mencecah ribuan ringgit untuk 4-5 jam sahaja.. 

Atau... 

Tonton video panduan yang Tn Zyan hasilkan, terus praktikkanya secepat mungkin dan mula menuai hasil 2 minggu dari sekarang atau lebih awal lagi... 

Ada 15 video kesemuanya. Ini bukan video meleret-leret, semuanya straight to the point. Semua info dalam video ini adalah apa yang anda benar-benar perlukan sahaja..






Tiada ulasan: