Rabu, 19 Julai 2017

Kitab Hartanah Hotspot MRT


Rupanya ada lebih 100+ hartanah sekitar laluan MRT yang harganya masih mampu milik? Panduan ini memang lengkap.

Sebelum ni, saya ingat semua harga rumah yang berdekatan dengan MRT mahal-mahal sehinggakan saya rasa saya memang tak akan mampu nak beli rumah.

Bila dah beli dan baca ebook MRT dari Gila Hartanah, sekarang saya nampak dengan lebih jelas:
  1. Harga rumah sekitar MRT tak semestinya akan terus naik dan naik.
  2. Ada banyak lagi rumah berdekatan MRT yang tak mahal sangat dan masih mampu milik. Tapi kena baca ebook ini dulu.
  3. Yang best, sekarang saya dah tahu apakah jenis booster yang akan membantu kenaikan harga hartanah di kawan rumah sekitar MRT seperti highway yang akan dibina, megamall dan infrastructure lain.
Saya memang recommend anda untuk beli dan baca ebook ini kalau serius nak beli rumah berdekatan kawasan MRT.

Lagi lambat anda baca, lagi besar kerugian yang anda akan hadapi dalam masa 5 tahun dari sekarang.

Tok Penghulu dari Gila Hartanah cakap harga ebook ini mungkin akan naik tak lama lagi sebab maklumat ini sangat berharga.

Bayangkan .... Anda dapat review 120 hartanah yang terletak berdekatan dengan station MRT tersebut. Cara dibentangkan sangat jelas dan profesional. Padat dengan fakta dan potensi hartanah untuk jangka masa panjang.





Catat Ulasan