Jumaat, 7 Oktober 2016

Auto DM Marketing Di Instagram



Satu perkara yang saya suka bila buat marketing di Instagram ialah saya boleh jadikannya automated.



Maksudnya.. saya set kan apa yang saya mahu.. dan sistem robot IG akan jalankannya secara automatik.

Jimat masa saya.. dan saya dapat tunjuk iklan saya betul betul pada targeted followers.

Satu teknik pemasaran yang paling POWER kat IG ni ialah instant auto DM (direct message) kepada semua orang yang follow akaun IG kita.

Mereka klik follow ... mereka akan terima message dari akaun kita secara automatik.

Dalam message tu pulak boleh promote apa saja produk atau servis kita.

Kalau korang betul betul nak belajar teknik pemasaran sebenar di Instagram saya sarankan anda dapatkan dan tonton semua video tutorial yang ada dalam DVD Impak Gempak Insta.


DVD ini dihasilkan oleh 2 orang pakar pemasaran Instagram Malaysia yang dah bertahun tahun buat duit di IG.


Bukan calang-calang orang, semua teknik mereka dedahkan bulat-bulat untuk anda follow.



Catat Ulasan